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    Conquistare il cuore dei clienti in 10 mosse

    Apprendo da marketingusabile.com un utile decalogo tratto da fastcompanynow, vi riporto qualche pezzo...

    3.Give customers a choice. Do not bind your customer into the fake choice of letting them ?opt out? of something. Let them know up front that they can decide to get emails, offers or whatever from you and give them the choice.
    4.De-silo your website. Websites are often the cobbled together parts created separately by each company division. The terminology is different from area to area, as are the menu structures and logic for getting around the site. What?s accessible online is frequently inconsistent, as is the contact information provided.
    Siete daccordo o è solo un'americanata?
    E' valevole sia per il Marketing che per il WEB Marketing?
    Per esperienza personale tutto ciò che leggete da decaloghi o pseudomanuali sono cose che già di norma si fanno ogni giorno o che per lo meno basterebbe immedesimarsi nel proprio utente/cliente tipo per capire già 3/4 della strategia da usare per "accalappiarsi" il cliente.
    Dopo aver letto la notizia cosa ne pensate?